Za mlade preduzetnike iz programa Biznis mladih održali smo tematsko druženje 24.aprila na temu „Kreativno pisanje u biznisu“, koje je vodila Jelena Marković, osnivač mreže za lični razvoj Smart Change.

Na tematskom druženju preduzetnici su imali prilike da uče kako da identifikuju kome se obraćaju, koje su najčešće greške prilikom pisanja, kako da ostanu profesionalni i autentični i kako da pišu objave za društvene mreže, blog postove ili mejlove koje će ljudi lako pamtiti.

Da li vaš biznis priča priču? Da li ljudi reaguju na vaše objave, mejlove i tekstove na sajtu? Da li imate reakciju publike i potencijalnih klijenata koju biste željeli?

Svi smo se u poslovanju u nekoj fazi suočili sa tim da imamo odličan proizvod ili uslugu za koju znamo da zaista vrijede, ali ne možemo da dopremo do ljudi. Ne umijemo da ispričamo priču. Trudeći se da budemo profesionalni i zvučimo ozbiljno, potiskujemo ono što najviše privlači ljude u pisanoj komunikaciji – kreativnost.

  • Kreativnost ne znači da koristite uvrnute fraze.
  • Kreativnost ne znači da morate da budete blesavi, neozbiljni i neprofesionalni.
  • Kreativnost ne znači da treba da odustanete od onoga što je srž vašeg biznisa.

Naprotiv, kreativnost znači da ste priču o svom proizvodu ispričali na autentičan način i tako da ste sigurni da će vas publika zapamtiti.Jelena je otrkila preduzetnicima nekoliko jednostavnih i provjerenih trikova u pisanju koje će moći da primijene za svoj biznis

Jelena je otrkila preduzetnicima nekoliko jednostavnih i provjerenih trikova u pisanju koje će moći da primijene za svoj biznis.